PROJEKTE TE FINANCUARA NGA AMBASADA AMERIKANE

PROJEKTE TË MBËSHTETUR NGA AMBASADA AMERIKANE

1.   EDUKIMI PËR MEDIAN DHE INFORMACIONIN

Kohëzgjatja e projektit: Qershor – Tetor 2024 Zbatues: Instituti Shqiptar i Medias Mbështetur: Ambasada e ShBA

Qëllimi i projektit: Qëllimi kryesor është që të zhvillohet një kuptim i fortë mbi rolin e medias në shoqërinë moderne dhe impaktin e saj në formimin e opinionit publik.

Përshkrimi i projektit: Në programet e ofruara nga Departamenti i gjuhëve të huaja kjo lëndë do të jetë një lëndë specifike e cila do të zhvillohet me studentët e ciklit të parë “Bachelor në Gjuhë angleze” dhe studentët e të ciklit të dytë “Master në Gjuhë angleze”. Lënda do të zhvillohet fillimisht si lëndë me zgjedhje në një semestër, e organizuar në 15 leksione/15 seminare. Synimi i lëndës është që mësuesit e ardhshëm të zhvillojnë aftësitë përzgjedhëse, analizuaese dhe vlerësuese në përthithjen e informacionit dhe të mbajnë qëndrim kritik për përzgjedhjen dhe përdorimin e tyre, si dhe për të mundësuar transferimin e këtyre aftësive ndër nxënësit e tyre të ardhshëm.

Nëpërmjet këtij moduli, individët, veçanërisht brezi i ri, do të zhvillojnë aftësi të mendimit kritik lidhur me median, duke u mundësuar të dekonstruojnë mesazhet mediatike dhe të lexojnë përtej sipërfaqes së tyre. Do të trajtohen njohuritë dhe kompetencat e nevojshme për të dalluar paragjykimin, dezinformimin, manipulimin apo lajmet e rreme, duke zbuluar informacionin që është harruar ose deformuar kontekstualisht, duke identifikuar reklamat e fshehura, etj.

2.   PROJEKT STUDENTOR: VLERËSIM I INFORMACIONIT MEDIATIC NGA STUDENTËT DHE INTEGRIMI I TIJ PËR EDUKIMIN E FËMIJËVE ME AFTËSI NDRYSHE

Periudha: Nëntor – Djetor 2023 Financues: Instituti Shqiptar i Medias Mbështetur: Ambasada e ShBA në Tiranë

PJESËMARRËS: Studentët e Universitetit “Eqrem Çabej”, Fakulteti i Edukimit dhe Shkencave Shoqërore, Njësia Bazë e Edukimit dhe Metodologjisë së Mësimdhënies.

OBJEKTIVAT:

Nëpërmjet këtij projekti studentor synohet që të kuptohet dhe vlerësohet nga studentët/tet rëndësia e edukimit dhe komunikimit mediatik në funksion të formimit dhe edukimit të fëmijëve më aftësi ndryshe.

Në mënyrë më specifike synohet që:

  • të studiohet nga studentët se si edukimi mediatik sjell ndikime pozitive që lidhen me pasurimin e njohurive, perceptimeve dhe sjelljeve;
  • të përgatiten studentët për tu mësuar fëmijëve me aftësi ndryshe mënyra alternative për të analizuar dhe reflektuar mbi mesazhet mediatike;
  • të aftësohen fëmijët me aftësi ndryshe për të kuptuar dhe deshifruar drejt mesazhet e medias duke vlerësuar kuptimet e drejtpërdrejta apo të nënkuptuara;
  • të hartohen dhe komunikohen mesazhe efektive mediatike duke zhvilluar aftësinë e të menduarit kritik te fëmijët me aftësi ndryshe.

Përshkrimi i projektit

Projekti mbështetet në tre aktivitete bazë:

  1. Hartimi dhe plotësimi i një pyetësori mbi Media Literacy nga një numër i caktuar fëmijësh me aftësi ndryshe që studiojnë në shkollat 9-vjeçare të qytetit të Gjirokastrës dhe një numër i caktuar studentësh që studiojnë në Njësinë Bazë të Edukimit dhe Metodologjisë së Mësimdhënies.
    1. Ndërtimi i një raporti, nga studentët të mbështetur nga stafi akademik, mbi gjetjet e pyetësorit të plotësuar në fazën e parë të projektit.
    1. Workshop për ndërgjegjësimin e palëve të interesuara dhe shpërndarjen e gjetjeve, konkluzioneve dhe sugjerimeve të projektit mbi aftësitë e fëmijëve me aftësi ndryshe për të lexuar siç duhet mesazhet mediatike.

3.   MEDIA AND INFORMATION LITERACY PËR MËSUESIT E ARDHSHËM

Periudha: Janar – Djetor 2023 Zbatues: Instituti Shqiptar i Medias Mbështetur: Ambasada e ShBA

UNIVERSITETET PJESËMARRËSE:

  • Universiteti i Tiranës
  • Fakulteti i Gjuhëve të Huaja
  • Fakulteti Histori-Filologji
  • Fakulteti i Shkencave të Natyrës
  • Fakulteti i Shkencave Sociale
  • Universiteti Luigj Gurakuqi, Shkodër
  • Universiteti Aleksandër Xhuvani, Elbasan
  • Universiteti Fan Noli, Korçë
  • Universiteti Ismail Qemali, Vlorë
  • Universiteti Eqrem Çabej, Gjirokastër
  • Universiteti Aleksandër Moisiu, Durrës
  • Kolegji Universitar Beder (pjesëmarrës për herë të dytë)

OBJEKTIVAT:

  • Përgatitja/finalizimi i një kurrikule në Media Literacy
    • Futja si lëndë me zgjedhje në programet e mësuesisë në vitin akademik 2023- 2024
    • Trajnimi dhe përgatitja e pedagogëve që do të japin këtë lëndë
    • Organizimi i aktiviteteve informuese dhe ndërgjegjësimi i studentëve dhe pedagogëve që Media Literacy nuk është një lëndë që i përket vetëm programeve të gazetarisë.

Përshkrimi i projektit

Ndërhyrjet e MIL në nivel universitar do të planifikohen në tre nivele:

  1. operacionale (duke përfshirë promovimin dhe ndërgjegjësimin
  • analitike (të kuptuarit e medias, të menduarit kritik, aftësitë analitike, verifikimi i burimeve, identifikimi i lajmeve të rreme, dezinformimi dhe propaganda, etj.)
  • krijuese (zhvillimi i aftësisë për të krijuar përmbajtje si dhe për ta publikuar atë). Ky projekt trajton tre nivelet e ndërhyrjes efektive të MIL në universitete.